Gambar-Gambar Yg DiPEDULIKAN

Gambar-Gambar Yg DiPEDULIKAN

Rabu, 26 Januari 2011

Dunia 'Malaysia' Semasa

Salam....
Emmmm...ini memang kena peduli...PRK yg akan berlangsung langsung dan langsung
Bermula di Tenang turun Merlimau n then mungkin turun kat Port Clunk....
Kita sebagai rakyat Malaysia kena amik tau...
Walau selalu kedengaran ayat-ayat sinis,"Lantak pi la politik', "Aku x minat la politik", "Bukan aku mengundi pun", "Siapa pun memerintah aku x kisah, yg penting aku selesa"...ayat sinis dari mereka yg TIDAK PEDULI
Saya memang peduli la dgn hal-hal berkaitan pentadbiran negara ni... ini kan negara saya
Walaupun hakikatnya kalau memnyibukkan diri pun, apa la sangat suara aku ini....
Tapi aku ada hak sebagai rakyat...mengatakan prinsip, pendapat, bantahan dan idea dalam membangunkan politik Malaysia...
Mana tau kot2 tulisan aku ini membuka minda sesiapa sahaja yg membaca atau tercaba..ops terbaca...silap
PRK Tenang, En A vs Pn N, lelaki lwn perempuan...satu situasi yg menarik...jarang2 jadi
Lagi-Lagi PEMBANG...letak Calon W...
PRK kali ini diselitkan dgn terbitnya JINGGA BOOK dr Pr...
macam2 pndgn yg didengari...tapi aku nk habaq...
Kalau benar la apa yg tercatat di JINGGA BOOK,
rakyat Malaysia kena buat sesuatu...Negara kita dalam DANGEROUS....
PRK Merlimau hadir dalam kesibukan Geng-Geng kita dari Kaum Cina duk perhabis buah LIMAU...
Tapi x boleh nak komen lagi sbb belum lagi tau apa bakal nk jadi....
PRK di clunk...kalau jadi memang terbaik...kat Selangor..dekat ngan umah aku...
Boleh la aku citer gila-gila PRK di Clunk....
Ok laaaa...KEPEDULIAN saya sampai takat ni dulu....
Cuma ditekankan di sini...JINGGA BOOK bakal gegar MALAYSIA...
Salam Sayang, Salam Saya Peduli

Tiada ulasan:

Catat Ulasan