Gambar-Gambar Yg DiPEDULIKAN

Gambar-Gambar Yg DiPEDULIKAN

Ahad, 6 Februari 2011

ADAKAH TEKA-TEKI BOLEH MENGHILANGKAN STRESS

Jika ianya salah satu cara menghilangkan stress, apa kata saya berkongsi 10 TEKA-TEKI,jawab di blog SAYA PEDULI,jika semua jawapan tepat saya akan bagi hadiah...So selamat menjawab

1) Kenapa Kayu Balak ditebang?
2) Ikan ini hidup, tapi x boleh berenang? Ikan apa?
3) Ayam ini hidup, tapi tidak dapat dilihat oleh sesiapa pun...ayam apa itu?
4) Ikan malam tidur, siang???
5) Apakah dia...terletak di pangkal Lilin, dihujung Katil di tengah Malam?
6) Binatang apa paling miskin?? Kenapa???
7) Buah apa yang boleh dimakan tapi x boleh dibuka oleh monyet??
8) Ada disana tapi tiada disini???
9) Naik bukit atau turun bukit, yang mana lebih susah??? Sebabnya???
10) Lembu jantan boleh beranak atau tidak?Kalau boleh kenapa??Kalau x boleh kenapa???

Selamat menjawab soalan,jika inginkan hadiah sila jawab di blog saya.SELAMAT MENCUBA

Saya peduli.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan